Medlemsfordeler

NNG' største styrke er tilgangen til kunnskaps- og erfaringsutveksling med andre nettverks-medlemmene. Samhold gir styrke! NNG-medlemmer har også tilgang på gode og rabatterte tilbud fra våre samarbeidspartnere. Vi samarbeider med firmaer som enten har gode ergonomiske produkter som ivaretar personalets helse, som gir trygge og gode leke/oppholdsarealer for barna, nødvendig forbruksmateriell til leken eller firmaer som kan økte personalets kompetanse innenfor natur/gårdspedagogikk.

Som medlem i NNG får du medlemsrabatt på åpne konferanser, kurs og webinarer i regi av NNG.          I 2022 er medlemsrabatten 25%.

VI LEVERER TRYGGE LEKEMILJØER FOR BARN

TRIGONOR er et norskeid familieselskap som ble etablert i 1991, og er idag en av få totalleverandører av lekemiljøer til
barnehager, skoler og skolefritidsordninger. Som en liten, effektiv organisasjon kan vi enkelt omstille oss for å betjene
kunder med behov i stadig endring.

Rabatter til nettverkets medlemmer:

Formingsmateriell                30 % rabatt

Leker, sykler og sport           25 % rabatt

Barnevogner                       20 % rabattt

Montessori og læremidler    15 % rabatt

Digitale leker                      15 % rabatt

Møbler                               25 % rabatt

Lekeplassutstyr                  20 % utstyr

Lydabsorbenter                  15 % rabatt

Milas AS er en norskeid totalleverandør til barnehagene, og er en av landets største aktører. I sortementet finner du alt innen formingsartikler, leker og spill, utemiljø, møbler og inventar, relevant sportsutstyr og mye mer.

Målet er å tilby markedets beste produkter og ekspertise. Vi har selgere  over hele landet, og daglig er vi ute hos dere og sørger for at produktene holder mål i et røft leke- og aktivitetsmiljø som dere representerer.

NNG medlemsfordeler hos Milas AS:

Produktgruppe %Rabatt
Innelek 25%
Innelæring/pedagogikk 25%
Spill/puslespill 25%
Uteleker 25%
Sykler 20%
Hobby og forming 25%
Kontorrekvisita 25%
Skolemateriell 25%
Idrettsutstyr 15%
Friluftsliv 15%
Møbler/inventar, kontormøbler 15%
Lekeapparater og fallunderlag 15%
Beskyttelse/akestopper 10%
Barnevogner 10%
Netto (tilbud, pakkeløsninger) 0%

Alle priser er eks. mva. Det tas forbehold om skrivefeil i katalog.

Banner

Medbroen Gårdbarnehage AS er NNG-medlem. NNG ønsker seg tilgang til skreddersydd kompetanse for natur- og gårdsbarnehager. Medbroen har tatt tak i dette og har fått Innovasjon Norge med på laget.

Akademi Medbroen har nå utviklet et digitalt kunnskapsverktøy for vår type barnehager. Nå kan barnehagene legge opp individuelle planer for kompetanseløft for hver enkelt medarbeider - med tidsfrister for gjennomføring og mulighet for å følge fremdrift. Den ansatte får sin egen kurs-CV og får status som 'sertifisert' når et studieområde er fullført.

Mange av våre barnehager holder høns, men kan for lite om hønsehold til å utnytte det pedagogiske potensialet som ligger i høns som ressurs. Her kan barnehagen utdanne sertifiserte hønsepedagoger eller la medarbeiderne gjennomføre små kurs høns i lunsjpausen.

På samme måte kan barnehagen øke sin kompetanse innenfor humlenes univers - kjempegøy både for ansatte og barn.

Visste du at naturen er full av mat? Du trenger ikke å gå lenger enn over dørstokken for å finne et stort utvalg! Har du lyst til å prøve?

Plukk! Studér! Spis! (PSS) er Norges sopp- og nyttevekstforbunds satsning på barn og barnefamilier. Vi vil at alle barn skal få gleden av å gå ut i naturen og høste sin egen mat.

Derfor tilbyr vi nettkurset vårt gratis til barnehager og skoler, og i nettbutikken får dere pakketilbud på PSS boka. I tillegg har vi samlet mange spennende aktiviteter og ressurser under fanen barnehage og skole.

Medlemmer av NNG kan også kontakte Andrea Aalrust Shaw på e-post andrea@soppognyttevekster.no dersom dere ønsker kurs for barn eller personale i deres egen barnehage. Vi er en frivillig organisasjon og kan ikke garantere at vi finner en kursholder i deres område, men i de fleste tilfeller får vi det til!